329831.jpg382747.jpg
Lehtien omia markkinointikuvia

Moda on ehdoton suosikkini. Se menee monen ulkolaisenkin lehden ohi. Ei siinä aina välttämättä ole malleja, jotka suoraan toteuttaisin, mutta sivuilta löytyy aina ideoille ruokaa. Kevään neulelehtiä odotan itse aina innolla, koska kevään sekä kesän muoto- ja värikieli on minulle niin paljon ominaisempaa. Muoti ei taida olla minun mieltymyksilleni kovinkaan suosiollista tänä keväänä ruskeiden sävyjen vallatessa alaa. Tämä lehti ei ole Modan parhaimmistoa, mutta taattua meininkiä kuitenkin.
    Suuren Käsityön suhteen olen pettynyt monta kertaa ja päättänyt lopettaa tilauksen useasti. En pidä lehden päätoimittajasta ja ilmeisesti hänen valintansakaan lehdessä eivät minua puhuttele. Minulle ei ole oikein selvinnyt, että keitä lehti koittaa tavoittaa, koska kaikkien miellyttämisessäkään se ei onnistu. Kuitenkin aina innolla luen tämän kuukausittain postiluukusta kolahtavan lehden. Ja tämän helmikuun lehden jälkeen en voi lehden tilausta lopettaa, sillä Anu Harkki aloitti palstan lehdessä. Harkin neulefilosofia viehättää minua kovasti ja hänen ideansa saavat omat ideani lentoon. Yksinkertaisuudessa ei sinänsä ole mitään pahaa ja parhaimmillaan, kuten Apupupussa, se yltää nerokkuudeksi asti.